برگزاری نمایشگاه معرق «یادواره شهید سلیمانی» در بابلسر + عکس
کد خبر: 4155035
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸

برگزاری نمایشگاه معرق «یادواره شهید سلیمانی» در بابلسر + عکس

نمایشگاه صنایع دستی (معرق) با عنوان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۰ الی ۲۵ تیرماه در بابلسر در حال برگزاری است.

پوستر نمایشگاه صنایع دستی با عنوان «یادواره شهید حاج قاسم  سلیمانی» در بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران، نمایشگاه صنایع دستی با عنوان «یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی» کار انفردای «حیدر اسدی» هنرمند رشته معرق چوب در صنایع دستی، از اعضای کانون بسیج هنرمندان و کارکنان بانک رفاه کارگران شهرستان بابلسر، در مرکز آموزشی رفاهی بانک رفاه کارگران از 20 الی 25 تیرماه برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از 150 اثر از آثار این هنرمند مازندرانی شهرستان بابلسر در رشته معرق چوب با مضامین آیات قرآنی، اسما الله، اسامی ائمه معصومین، چهره شهدایی و ... همراه با کارگاه آموزشی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

اسدی از هنرمندان رشته معرق چوب عضو کانون بسیج هنرمندان شهرستان بابلسر که سابقه عضویت در انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان مازندران را هم در سابقه کاری خود دارد، فعالیت‌های هنری را از اوایل انقلاب تا کنون در شهرستان بابلسر آغاز کرده و در نمایشگاه‌های متعددی در سطح استان مازندران حضور داشته است.

با توجه به دوران کرونایی و محدویت برگزاری نمایشگاه‌ها، مدت دوسال از حضور در نمایشگاه‌ها باز ماند، اما در زمان پساکرونایی فعالیت‌های خود را در برپایی نمایشگاه آغاز کرد و امسال نیز شاهد برپایی نمایشگاه انفرادی وی در سطح شهرستان بابلسر هستیم.

انتهای پیام
captcha